Thursday, May 28, 2009

Bergabung dan berpecah..

Gimnas2 gedik
Gimnas2 gedek
hmmm...
14 Julai 2008 aku daftar kat sini (INSTITUT PENDIDIKAN GURU MALAYSIA KAMPUS ILMU KHAS(nama baru))...
hari first merupakan hari yang paling x bes..
aku datang bkn dengan kluarga
sampai sini x dak kwn
mcm org bodoh jew.kehulu-kehilir sorg2..
tapi nasib baik minggu orientasi tu aku knl dah ngn classmate
lam kls aku ad 4 L 14P....
hruuummmp!!!
Rimasnye ramai pompuan lam kls..
tp tu kjp je
masa mula2 je
tp bdk2 pompuan kls aku open..
aku jd selesa 
kiteorang makin knl, knl dan knl dan terus rapat...
ad pape problem sattle cara baik
sampai masuk sem 2 pn hubungan maintain..
ni dah akhir sem 2..
esok aku dah blik kg tercinta..
yang x besnye sem dpn ramai member aku yang tggl kat luar sem 3 nnti... classmate aku yg pompuan sume dk luar
yg lelaki 3 org dpt stay hostel...
lagi sorang x dpt...
yang paling x bes group aku la.
GENG 56...
ramai dk luar..
aduhhhh!!!!!!
ni part yang paling x bes....!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...