Sunday, May 31, 2009

Cuti Sem oh cuti sem...

berarak nak g sambutan hari guru....
sume dk harap nk dapat cabutan bertuah...
yang kat depan 3 org ni kol 5 pagi lagi dah siap...
ye la..nk bertuah..
bertuah la sangat...........!
Ni la cara kiteorg release tension...
buat muka buruk cam muka mat jem tu pas tu tangkap gambar...
idea ni datang dari MUIZ!
hahaha
hmmm...
26 mei 2009 last paper exam sem ni
29 mei da start cuti...
hhhhuuuuurrrreeeeeyyyyy!!!!!!!!!!!
seronoknye..
tapi msk sem 3 ni mesti x best
geng 59 rmai yg dk luar..
6t aku mesti cam org bodoh lam hstel 2
borinnnnggggggg!
nk gerak mne2 pn da ssh...
yg paling x best ptg2 la..
aku ni bkn suke bersukan..
tp member ak yg stay asrama sume suke main futsal
mmg akan boring d tahan klimaks la..
boring tahap dewa...
slama ni ramai gak yg x g pdg ptg2
lau boring leh lpak ngn dye org..
rahimi ke, ami ke, muiz ke..
kdg2 mat jem pn dk tambah lemak je lam blik dye
jd blh la lepak lam blik dye
6t sem dpn, aku nk lpak ngn spe plk ntah
buyong, syah, mirol sume kuar ptg2
roomate aku pun kuar g padang
hmm
64 nye pas ni aku pn kne trn padang gk la...
main futsal ke ape ke..
aku da lme x  maen bola ni
F4 je main
ps tu da x maen lagi
kaki pn skrg da mcm batang penyapu...
x pn mcm kaki meja..hehehe
hai korunk yang dk luar tu
keciankala kau ni
ptg2 mai la hiburkan hati aku 6t yer
cian aku
nk lpak ngn jak???
huih!
jak mne la nk layan aku..
dye asyik main game dye je..
aku nk join dye maen game???
jauh sekalai...
game dye maen unik sangat..
bru ni aku try main...x smpai lima minit da lenguh tangan aku dk tkan key board....
2 hari x hilang lenguh..
huhuhuhuhuhu
hmmm...
pape pn redha je la
6t klau aku kne dk luar jgk aku harap geng2 59 snggup trima blik kami2 yg dk dlm ni...
huhuhuhuhu

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...