Wednesday, October 20, 2010

Sekitar "Tournement" Bola Tampar

.....SELASA:19-10-2010:4.30-6.30pm....
KUMPULAN: GERKO BOLA TAMPAT SEMESTER 2/2010


Macam-macam ragam ade mase main...ade yang "service" salah tempat (nak tunjuk dye hebat hebat dan boleh service kuat)...ade yang nak menang sangat sampai dye je yang nak "service"....x de 'chan' orang lain...hahaha...
ade yang ghairah sgt nak main sampai panggil nama aku pn salah..boley tertukar ngn "Rahimi"...kah3~

Achai sedang menunjukkan sesuatu....


'Sanggaan' oleh Citam (bukan nama sebenar)....


Stail cekak pinggang dan buat muka!
heran dgn kumpulan ni...walaupun pemain cekak pinggang je tapi leh g final~
mungkin ade sesuatu disebalik cekakan pinggang mereka...


ni pun cekak pinggang jugak!hahaha...

yeah..pukul saja bola tu aja....

Teknik tarian dalam permaianan digunakan Agina bg mengelirukan pihak lawan~

service maut!!!


hehehehe...


malu-malu kucing!haha

Sape menang????

bedabor tunggu giliran bermain...

Menang3!!!!


Santapan: Pasembo'/Pesembur/Rojak (x taw nama sebenar mknan ni...)


Yeayyyyyy.....

ini bukan pemain OKU..dye normal sebenarnya...cuma gayanya yang kurang normal..tengok tangan dye..hahaha


~berehat sebentar~


***Pertandingan tertutup ini akan di sambung selasa ini****
~kepada sesiapa yang tidak termasuk dalam gambar ni harap dimaafkan. Bukan niat nak pilih kasih atau pilih gamabr, tapi mungkin anda tak termasuk dalam lensa kamera aku...~

P/S: KALAU ADA GAMBAR CENSORED/ MENGAIBAKAN ATAU ANDA TAK MAU DIPOSTKAN DISINI, SILA MAKLUMKAN DAN GAMBAR ITU AKAN DI BUANG (DALAM TONG SAMPAH BLOK 18) DENGAN SEGERA..TERIMA KASIH=))

7 comments:

azryna said...

hahaha....terbaek laa~

ajasasau said...

haha8x.. stail cekak pinggang.. klaka jugak.. tp ko x nampk ke org blakag 2 tgah buat tarian balet.. lg hebat kot.. haha

Permata Timur said...

hahaha..tu service cyg bucuk org paggil...ade gaya balet skit~

+[nIsZz]+ said...

woiiiii... ngate aku siott...iwan xhbs2 ngn cyg bcyuk 2..huhu...

azryna said...

hahhaa.....tarian maut tue wey....

ajasasau said...

bucuk bole tahan juge ye.. teknik tarian 2 memg klaka sgt.. sampai terburai perot aku ketawe..

Anonymous said...

ko kata ak mcm OKU wan~
ak pnggil ko rahimi taw la..
kuang3~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...