Wednesday, May 18, 2011

esok exam


ting tong ting tong..dah nak exam..esok exam membuka tirai merahnye dengan subjek Pengurusan Bilik Darjah..ikuti dengan subjek killer paling kejam yaitu Pentaksiran Dalam Pendidikan Khas isnin kelak..knape killer abis subjek ni??sebab x de nota lengkap..aku sendiri pun masih kosong g sal subjek ni..dah la lecturer ni slalu wat pengajaran 4x400 meter berganti2..sorang aja lain..sorang aja lain plak..tapi x pe..tu cabaran aku sbgai guru berjiwa pendekar alaf baru lagi millenium ni..selasa ni plak subjek ELT atau kodnye PKU 3106..(siap hafal kod sebab lecturer best) huhu..rabu plak Anatomi dan Fisiologi dan last but not least Elektif aku yaitu Pembelajaran Sukatan Bahasa Melayu...dah lah...nak g smbung stdy skit skit g...


azam aku esok aku tak nak meniru....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...