Tuesday, May 24, 2011

Day 3 exam

giler susah exam ari ni..nama subjeknye sempoi itu je "English Language Teaching Methodology"..senang dan lancar je kan sebut nama subjek ni..tapi soklan exam gila babi susah...sampai ade soklan yg x sempat aku jawab..mane x nye, buat lesson plan je dah nak dekat sejam ambik  mase...time tinggal 5 minit tu ade 2 lagi soklan struktur aku x jawab.soklan objektif menimbun x jawab. soklan objektif pn susah. 3 kali bace soklan x paham2...dah la dalam BI, ayat berbelit2 plak tu..dah paham soklan, bace pilihan jawapan plak..masalah lagi nak paham...adoi...tapi nasib baik aku ade kemahiran tersembunyi tuk siapkan soklan objektif ni..soklan struktur pun aku gune kemahiran tersembunyi ini...hehehehe.
(ari ni x sempat buat ikatan buku sila tuk gabungkan skrip jwpan ngn soklan...)

ape2 pn alhamdulillah la sebab dah selesai 3 paper..tingaal lagi 2 paper..mintak2 aku dapat jawab semua dan lulus sume subjek dan yang paling penting dapat A tuk sume subjek..huhu

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...