Friday, April 22, 2011

Balik tido

lepas maghrib semalam......
kawan aku lepas mandi: jom g mkn awal mlm ni...
aku: jom..

(mandi, smayang, fesbuk jap)

8.00pm.....siap2....trun....naek moto....

(atas moto)
aku: kite nak g mkn mane ni?
kawan aku: x taw..jom g sup letop la...
aku: jom...

.....vrom3..vrooooommm...

sampai....aku oder nasi ayam ngn milo panas..(rm6)
kawan aku oder nasi ayam teo oh suam...(rm5.50+otak-otak rm3.oo)

balik singgah umh muni *bukan nama sebenar...

popet100x....popet2x...ckp2 dah kol 11.30pm...

krek krok krek krok..mat jem dtg ngn basikal track...ajak g dataran...dye naik basikal aku eskot ngn moto..

....soseh9x...soseh2x bincang...JADI!! (mat jem, muiz, rahimi, mat n aku)

kol 12....vrommmmm..gerak...



12.30 am sampai...tap3..ambik 2 3 gambar gune 1000D...


preeeeettt!!..prett2!!(siren polis)...sila kosongkan dataran merdeka.....beredar3~!!!(suara sayup2 polis suh orang ramai kat situ balik tido....?

......balik...balik..balik...

cissssss....bunyi tayar basikal mat jem bocor....
"BOCOR!!!"...mat jem jerit kuat2 sebab aku duk jauh kat depan dah...

(hahaha..aku gelak lam hati)

brenti tepi jalan..ambik 2  3  gambar...angkat basikal balik......

almost 2am sampai umh...

*********

moral of de stori: (dari sudut benakku berfikir) orang KL mmg pelik...polis kene suh balik tidur...sampai mcm tu skali...
tunggang tebalik!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...