Sunday, April 10, 2011

orang genius

Adoi...baru pas wat esaimen.kepala dah ting tong gile babi dah.dari pagi tadi duk wat esaimen...brenti g mkn jap je tadi..pas tu tengok tv jap..pas tu g round2 KL jap..hehe.. bosan dah aku dgn esaimen ni.kalau aku diberi pilihan esaimen ngn g outing, mmg aku pilih outing...lau korang pn same gak kan...tapi ade ke pilihan mcm ni.adoi..bodohnye pilihan yg aku impikan ni.mane ade pilihan mcm tu.blaja kat mane2 pon x kan ade lect bagi pilihan tye "korang nak wat esaimen ke korang nak g outing..??"mestilah korang nak g outing kan..dapat gak berseronok-ronok...de nye student bongok yang akan pilih wat esaimen..andaian aku je..x taw la kot2 ade org yg ade semangat belajar maha rajin yg nak wat eesaimen..mmg ak respek la!
entri yg x de intipati..adoi..

1 comments:

sHa_uCuP said...

huhuhu.. btol2.. i like outing..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...