Wednesday, April 20, 2011

Exam UAK!!

korang tahu ke UAK tu ape???
lau x tahu t aku gtaw definisinye secara terperinci lagi jelas...
ari ni baru abis UAK tuk subjek hubungan etnik...blaja berbulan2 tuk exam 1 jam stgh.....
haaa...dah start dah cinta gegar..segemen kat radio THR..dah kol 10 ni...wohohohoho....
ok..back to de point...
maknenye aku dah abis tuk subjek ni..pas ni hari selasa kls aku akn start 1130AM.wohoho..
sbb ape?
sbb hubungan etnik dah x de...
blh la aku bgn tido lmbt ari selasa mcm hari sabtu, ahad dan jumaat..
maknenye disini, 
ade 4 hari dalam seminggu yang aku boleh bgn lambat...blh la jgk ak tido lwt2 mlm...
hmmm..
sebenarnya...

(mat dah panggil ajak g tesco..ape lah mat ni...)


nanti lah sambung...chaw lu...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...