Friday, April 8, 2011

mata yang lebam

Fuhh...dah lame x berkarya kat sini..hehe...hari baru ade mase nak tulis2 skit kisah hidup aku yg korang nanti2kan..kan??mesti korang suke..haha..macam ade orang bace je..bodoh la ko ni..haha
x taw nak tulis ape..kering idea dah aku..gara2 dah perah otak buat esaimen, kepala aku sekarang dah bengong...ckp pn x betol..mkn pn x de selere dah..yang aku tahu, bgn tido trus pikir psl esaimen...smpi mkn pn jarang2 je..perut lapo tapi selera plak buat hal..saat2 mcm ni dye boleh hilang..dah kurus dah aku..balik nanti mak aku msti ckp aku kurus(macam biase la)...padahal aku ni dah mmg kurus sejak darjah 1 g...adoi..mak aku kat kg tu pun dah lame aku x col..ley jadi anak derhaka ak gara2 esaimen ni..adoi...dah lah..mls dah aku nak tulis..lain kali la plak...


ni mee udang mak jah kat Kuala Sepetang...pe kaitan ngn cite kat ats ak pn x tahu..bodoh la ko ni!!

2 comments:

ajasasau said...

bodoh otak udang! mulut busuk xcukup tido cakap! hehehe


*mintak maaf..

Dayana Nasir said...

perghhhhh...terus lapar!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...