Thursday, April 21, 2011

Baru aku sedar


laaa....baru aku sedar yang layout/background/template belog aku ni buru...
warne hijau lumut ngn putih je...(bukan berkait ngn pas atau mana2 politik ni tau..)

ape maksud hijau lumut ni ha??
hmm..berdasarkan kefahaman komsas aku, hijau ni lambang alam sekitar dan juga lambang senang dibentuk...kenape?
sbb alam sekitar kite kan warne hijau...pas tu bie hijau, jadi senang la nk bentuk...mcm bodoh je ayt ni..ahhh..biau la..mls nk tkan back space byk kali..
seterusnya warne putih..
maksud disebalik putih ni ialah kesucian...suci dari segala aspek kehidupan rohani, jasmani dan samuri..

tapi lepas ni aku dah nak tukar background aku ni..nak buat model modifikasi skit kat belog aku...nk buat mcm model modifikasi tingkah laku skinner tu...model yang menceritakan pasal cara untuk kite ubah tingkah laku murid dalam kelas...


jadi tuggu je la transformasi dan modenisasi untuk belog aku ni...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...