Wednesday, January 12, 2011

Ada Bakat Ke?

Hmm...da hampir 2 ari x update blog ak ni.tadi balik dari paso malam singgah kat umh member ak, tengok dye duk main gitar...tetibe rase macam best lau pandai main gitar..

walaupun jari2 aku ni keras mcm kayu skit, tapi aku rase mcm nak blaja main gitar plak...

dah beberape kali ak cube blaja main gitar sbnrnye, tapi x penah jadi pandai main. x taw laape masalahnye, ak x pandai2..hehehe.mungkin bakat tu x de kot....ade x sesape yg sudi dgn rela hati nak ajar ak ha?

lau ade PM je aku nanti..free dah la k..hehe



Lirik Lagu Bila Cinta – by Gio

Am

Bila cinta kini

Dm

Tak lagi bermakna

G

Yang ku rasa kini

C

Hanyalah nestapa

Dm E Am

Ditinggalkan cinta masa lalu

Am

Dulu kau tawarkan

Dm

Manisnya janjimu

G

Yang ku sambut itu

C

Dengan segenap hatiku

Dm E

Hingga engkau pergi

Am

Tinggalkanku


Chorus

N.C Dm

Hilangnya cintamu

G C

Menusuk hatiku

F Dm

Hinggaku memilih

E Am

Cinta yang fana


Am Dm

Perginya dirimu

G C

merobek jantungku

F Dm

Hingga ku terjatuh

E Am

Dalam harapan

Am

Ku sebut namamu

Dm

Di setiap doaku

G C

Bangkitkan setiap kenangan tentangmu

Dm E Am

Yang ku dapat hanyalah bayang mu

Repeat Chorus

*N.C- No Chord

3 comments:

Miss Ran said...

suke2 nak petik gtar tak reti
angklung bole lah wahaha

rj Etika said...

siyes ke nak blaja? heh...blaja dengan adik perempuan saya. die mmg tak pandai sangat, tapi boleh la jugak main.

Permata Timur said...

MR: angklung sng...kocok2 je ade bunyi..haha
rj etika: siyes la..smangat tgh bekobar2 ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...