Saturday, January 15, 2011

Random Things About Me

Hmmm..tQ to arep kerna telah mengomen enrt aku. aku sbnarnye x di tag pon tuk benda ni, tp bile si arep ni da tinggalkan email dye tuk entry dye yang
berkaitan ngn ni, aku phm la sbb kat bwh entry dye tu ade tulis :
""ehem :P nak tagged sape nih ek! ayoii@ ramai la plak@ senang buat macam eden la@ once u dah baca entry nih@korang dah dikira macam ditag la! hoho :P""

Once you have been tagged, you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."

  • aku suke tido tapi kaki tido.
  • aku suke jalan2, naik moto, naik keta dan naik bus.
  • aku suke bercakap dengan orang.
  • aku suke tengok cite melayu.
  • aku suke tengok orang.
  • aku suke tengok Muiz buat lawak.mmg menjadi.
  • aku suke g bukit bintang pada malam minggu.
  • aku suke outing midnight.
  • aku suke pakai jeans.
  • aku suke dengar THR gegar di mana saje aku berada.
  • aku suke surfing internet.
  • suke ambik gambo dan edit gambo2 itu.
  • aku suke tengok dan dengar je.
  • dengar orang2 lame bercakap, aku suke.
  • dengar lagu melayu, aku suke.
  • suke bernyanyi dalam bilik mandi sebab bergema skit2.mcm ade mic plk.
  • aku x suke bermesej tepon/atau ape saje bentuk mesej.
  • aku x suke tengok cite selain cite melayu kat pawagam sbb susah nak phm n kene bace subtitle dye tu.
  • aku x suke duduk sorang2 lame2.
  • aku x suke download pape.
  • aku x suke tunggu elaun masuk.lambat!
  • aku x suke g kenduri.tapi kerja katering x pe...
  • aku malas mandi.
  • suke makan kuih2 tradisional.
  • last sekali, aku paling suke bile kelas xde, batal dan cancel....
Adoyai..penat menaip..
skrg aku nak tag:


dan kepada sesape yang bace entry ni, kamu secara automatiknye di tag!!!

SEKIAN...PEACE!!!





0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...