Monday, January 24, 2011

Petang semalam di Ibu Kota

Woi...macam seruis sgt la plak tajuk post kau ni...hehe..tapi lantak lah tajuknye mencarut apepun, yang penting isi lemak tepu dalamnye tu kan...

sedang aku enak tido lam hujan petang tadi, tibe2 telepon sony ericson aku yg lembab lagi lampi tu di col oleh muni. ajak aku kua g bank Islam,bank yang suci lagi murni...

aku pun laju je cakap okeyh tande setuju...hohohoho.

mmg sonok kua jalan2...
tapi yang x sonoknye ade jugak pekare malang yang kurang berbau smalam...

time nak trun tu tibe2 plak hujan turun dengan ayunye mencurah-curah ke ladang gandum jadi lah kokokranch...!tunggu la aku hujan tu sampai berenti...
da brenti ujan baru lah gerak...

smpai kat depan bank islam tu (area sogo) aku tunggu muni kat parking lot je sbb tunggu moto takut2 la ade penjenayah yang jahat lagi kejam curi moto member aku tuh...

tunggu punye tunggu kat situ tetibe ade satu benda putih cantik punye landing kat tali beg aku..dgn sopan dan penuh kesantunan, aku sentuh la cairan tu (tapi x hidu la...)...teliti punye teliti rupe2nye taik burung....hohoho...tibe2 rase diri ni terhine macam kene caci maki oleh mak besah sebalah umah aku kat kg tu...
kalau la dapat kat aku burung yg berani berak kat aku tuh, time tu jugak aku hiris bontot dye halus2 idup...kasi dye cacat...baru dye taw..haha..

lepas bersihkan taik tadi yakni kesat2 kat bangunan sebelah aku bediri sambil mulut terkumat kamik bace matera supaya bontot burung tu jadi merah macam bontot beruk, aku terus tuju ke time square laju2...

x abes kat situ, tanpa aku sedari sisa2 taik tadi upenye masih mekar lagi kat jari aku...sampai kat TS baru ak sedar plak tu...siap dah kering taik tadi sbb kena angin bayu petang kuala lumpur......huhahuhahu...


tapi nasib baik la x jadi macam budak ni...

adoiii.....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...