Thursday, January 6, 2011

Inikah dunia BloG

Lepas sekian lama duk main On-Off blog ni tanpa perasaan, tetibe sekarang dah rase lain mcm sikit bile berBloG ni.

baru aku rase betapa bestnye berblog, nikmatnya pengisiannye dan besarnye kesannye.

mne x nye, bile start buke time waktu malam, terbawa2 sampai pagi.macam skrg ni la. da 12.04AM ak masih duk mengadap benda ni...

lepas tu, esoknye duk lam kelas, asyik tersenyum2 duk teringat2 kat BloG.balik je umh teru tuju ke laptop laju-laju n terus bukak blog yang x seberape ni.

macam da kene santau ngn dunia ni plak. pelik..

sejak aku berkecimpung dalam biang Blogwalking" ni, makin menggila babi buta keinginan aku untuk terus serta lam dunia blog.

mane x nye, tengok blog org lain sume canggih2, jauh lebih baik dari aku. dan ianya sangat menarik bagi ak.

hmm..pas ni ak nk teroka lebih jauh g dlam dunia blog ni...

aku x harapkan dapat followers yang ramai, aku mimpikan orang ramai tengok blog aku, aku x mintak orang lain komen untuk blog aku...cume ak nak puaskan keinginan diri sendiri...

peduli la ape org nak kate...

ramai orang pelik bile LELAKI ade blog...

mereka anggap blog ni hanya untuk PEREMPUAN yang dijadikan sebagai diari dan menjadi tempat untuk
kaum hawa ini luahkan perasaan, keinginan dan ape yang mereka rasa..

biase jugak aku dengar mereka cakap blog ni untuk jual barang online je...

lau x de product sia-sia je la buat blog ni..x dapat ape pun kalau ko ade blog...

tapi pandangan mereka salah sbb BloG ini adalah lebih dari sekadar itu....


2 comments:

IshraqHannan said...

salam.. betul la tu... setuju sangt2.. ngee~

Permata Timur said...

wasalam...persetankan sajaha orang lain.buat la ape yang kite suka~peace=))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...