Thursday, January 13, 2011

Ragam Bakal Guru


Hmm...
masuk sem 3 ni secara "gear automatik'nye aku kene ambik Gerko (Unit b'unipom)
dengan segala hormatnye aku dah pilih Kadet Remaja Sekolah (KRS) sebagai pilihan petame..
jadi dapatlah aku dengan pilihan petame aku tu...dan bersuka ria la aku bile pilihan pertame aku diluluskan... (petame kali tu..sebelum ni kalau mintak ape2 mesti dapat ape yang aku x mintak....)
bile da dapat, datang tetibe (dengan sopan) datang satu masalah kat aku yaitu kene beli Unipom dye tu..


name dye Uniform 14 (kalau x silap la...)
kalau seringgit dua tu aku x kisah sangat. ni seratus dua..tu yang aku jadi kisah dan jadi masaelah kat aku..
mane nak cakau duit mase ni..
da la elaun pun belum menampakkan tanda akan masuk ek akaun aku..adoiyai...
nak keja nanti kene caj langgar pejanjian pulak....
tapi kalau x keja macam mane nak dapat duit nak beli Unipom tu kan...
nak mitak ngn ibu bapa yang tercinta ke???
Adoiyai...penim2~

2 comments:

Miss Ran said...

juniorku..bertabahla ye dik

Permata Timur said...

yolah...ngh b'sabo la jgk ni....huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...